äntligen!

Vi har fått hämta hem vår lilla Alicia äntligen och familjen är samlad igen. I tre dagar har hon varit hos min familj och jag har hälsat på korta stunder. Känns så konstigt att hälsa på sitt barn och inte få ta hem henne. Stort tack till min familj för all hjälp dessa dagar, ni är underbara! 

Läkaren ringde tillslut upp mig och Alicia har nu fått virushämmande medicin som vi hoppas ska hjälpa. Dock ligger hon på en temp på 37.9 just nu så vi får se vad det blir av detta. 
Medicinen ska hon ha i tre veckor och fyra gånger varje dag.. lagom kul men hon tar den bra än så länge. 

Wilma har fått fler prickar som är vätskefyllda men kliar inte så farligt än tror jag. 
En liten uppdatering om läget här hemma hos oss!


Kommentarer
Sofia Mackintosh

Usch stackars er allihopa! Kan inte vara lätt att pussla ihop allt så ni kan hålla er friska. Vi håller tummarna för er! 💖

2015-11-21 @ 08:30:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0