Stockholm

Vi kom iväg till Stockholm tillslut och har haft fantastiska dagar där. Vi har gått på junibacken, skansen, gröna lund, åkt alla transportmedel man kan typ... Varit intensivt men väldigt kul. Alicia har haft jättekul och det var det viktigaste. Fått tillbringa tid tillsammans med malin och Linus och det har varit så mysigt att bara få vara tillsammans. När vi kom hem så frågade jag alicia vad som varit roligast.. Hon funderade en liten stund och sen svarar hon Malin!:) 
Fick även träffat mina kusiner över en lunch, mycket trevligt! Blev dock inte mycket till shopping men kanske var lika bra det.drt enda jag köpte var lite tyg haha! 

Nu är vi hemma igen och ska bara ha en lugn dag. 
För 9 år sedan var jag och Robin i Stockholm och tog bilden till vänster. Nu stod vi där 9 år senare på samma bro!♡ tänk så mycket vi gått igenom tillsammans sedan dess. Vad jag älskar dig hjärtat!


Kommentarer

Hej
Skönt ni kom iväg härliga bilder blev rörd av bilden av er två ihop. Malin såg verkligen ut till o ha lika roligt som Alicia. Kram Karin

2015-05-18 @ 13:14:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0