sömnbrist

Det där med sömnen är så viktigt. Idag vaknade wilma innan kl 6 och jag var så trött. Men gick upp och en stund senare kom alicia och robin upp. Tycker det varit lite gnälligt från alicias håll idag och jag har verkligen inte orkat.. höll på att bryta ihop. Och jag är säker på att det har att göra med att jag är så trött... alltid!det hade varit skönt att få känna sig pigg och orka med en hel dag utan problem någon gång. Men så är det väll med två små:) 

Robin snappade i alla fall upp att ja inte va på humör så nu är han på lekplatsen med barnen. Hinner inte riktigt sova innan det är dax för att barnen ska äta. Sen ska vi ut till Robins mamma och träffa alla syskon och kusiner. Så jag tar en promenad ut med barnen och hoppas på att jag piggnar till!:) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0