Ni lyfter upp mig ♡

Det är ju inte länge man kan bryta ihop.. alla ni är väldens bästa på att peppa och stötta. Så många fina sms, samtal, kommentarer och liknande jag fått! Det värmer ska ni veta och jag älskar er! Var skönt att få bryta ihop och bara låta tårarna rinna. Var ute och gick och bara grät.. aldrig hänt innan ! (Yes det var där ingen kunde se mig!) 😊 
känner mig starkare igen och man laddar verkligen om batterierna. Men är säker på att det inte är sista gången känslorna kommer ikapp mig..! 
I morgon ska alicia få komma till förskolan äntligen och jag tänkte ta en tur på stan till wilma. Så kommer jag ut lite men är ändå tillräckligt nära för att kunna hämta alicia om det är något. 

Stod och tvättade bort sminket  (för en gångs skull) innan när jag hör tydliga fotsteg på övervåningen. Var säker på att det var Robin som va uppe och la wilma i sin säng.. men han hade varit där nere hela tiden. Varken mogge eller katten va uppe. Alicia går inte i sömnen och vi kollade till henne och hon låg lugnt och sov. Nu vill jag gärna tro att det var min mormor eller morfar som var uppe och kollade till alicia och jag hoppas det var så! Inte hört sådant innan men jag tror ju lite på sådant.. :) 


Kommentarer

Det var säkert Mormor eller Morfar det kändes väl skönt. Kram

2015-05-28 @ 12:38:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0