morsdag!

Skrev precis ett inlägg jag var nöjd med och många känslor kom fram!såklart försvann allt..  Nu blev jag mest irriterad men vill ändå skriva lite! :)
Jag fick en jättebra morsdag och jag har fått en symaskin av mina älskade barn (Robin). Malin skickade blombud och jag blev verkligen rörd! Mina älskade syskon kom med blommor och triss! Pappa bjöd på brunch på golfklubben och jag fick två baktidningar av benson! 
Tusen tack till er alla som även tänkte på mig idag! Morsdag är ingen speciellt stor dag för mig då vi aldrig firat den riktigt men ni gjorde detta till en jättebra dag med mycket kärlek..ven mycket mat och gott så vi hoppade kvällsmaten för det fick inte plats mer. 

Sen har mina tankar gått till er nära/bekanta som försöker få barn. En sådan här dag kan inte vara lätt för er och jag hoppas att även ni blir firade nästa morsdag! Jag kan inte förstå vad det är ni går igenom men jag kan tänka mig att det måste vara jobbigt! Jag ser er kämpa och följer er i er kamp, varje familj på olika sätt. Kan faktiskt få dåligt samvete över att vi fick barn så snabbt när jag vet hur många har det. Dock kan man ju inte styra över detta...är otroligt tacksam  för vad vi har. Nu vågar jag knappt skriva mer om detta ämne då det är så laddat och jag kan tänka mig att man kanske läser det på ett annat sätt när man är den som kämpar! Skickar en stor kram till er♡



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0