mello

Gör som så många andra och kollar slutresultatet av mello nu. Ögonen trillar och jag kämpar så för att hålla mig vaken. Tror det blir Ryssland som tar hem det i år. 

Har idag varit på väla en sväng med syrran. Insåg att jag tycker det är fruktansvärt tråkigt att handla kläder till mig själv. Har absolut inget intresse av det och hittar aldrig något fint. Det är så tråkigt för jag skulle verkligen behöva förnya min tråkiga garderob men näää så tråkigt! Kläder till tjejerna kan jag dock handla hur mycket som helst! Där måste jag stoppa mig själv. Så jag kom därifrån tomhänt än en gång. 

Alicia har mått bra dessa dagarna efter behandlingen. Inte särskilt trött tycker jag och det är så skönt. 
Wilma hon traskar på här hemma med sin gåvagn. Lärt sig klättra i trappor. Flyttar sig ganska snabbt längst med möbler. Lilla tös vad snabbt det går!!
Nu vaknade Robin till så nu har jag lite sällskap igen!:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0