måndag

Båda tjejerna sover och jag njuter va en lugn stund för mig själv. Får se hur länge det dröjer tills det är full fart igen:) 
Vi har haft en lugn och skön helg. Inte hittat på så mycket utan mest varit hemma och fixat och umgåtts. Fick sytt en liten halsduk till alicia i alla fall :) symaskinen har börjat att hoppa och jag kan absolut inget om maskiner så jag vet inte vad jag ska göra åt det. Men undertråden trasslar ihop sig hela tiden så det tog lite tid innan den blev klar. Jag får nog ta och köpa mig en egen maskin men det är ju inte så billigt. 
tycker ju det är roligt att sy och jag önskar att jag hade mer tid till att göra det för att kunna lära mig lite. Men som sagt en maskin kan va bra att börja med. Just nu lånar jag farmors gamla Huskvarna och den är ju bra men har väldigt många år på nacken och jag förstår inte den riktigt. 

bilderna är från i fredags morse när vi låg kvar i sängen en stund:) alicia brukar oftast skutta ner så fort hon vaknar för att leka på sitt rum så det var mysigt att även hon låg kvar lite.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0