Just det

Jag har glömt att berätta att på torsdag ska vi iväg på familjefotografering. Jag var med och tävlade om en gratis fotografering hos Mats landerberg och i söndags ringde han upp mig och berättade att vi vunnit. Så redan på torsdag är det dax. Jag måste börja välja ut outfits till oss alla. Tjejerna är problemet att välja ut något av allt fint de har. Hur ska man kunna välja ens.. men vars en vanlig vit klänning vill jag nog att de ska ha. Sen hade det varit fint om vi också kan ha något vitt fint på oss.. så jag får nog ta och leta och eventuellt köpa något nytt. 
Jag ser väldigt mycket framemot detta. Tycker han tar så fina bilder och vi har ju ingen bra bild på hela familjen. 

Idag ska jag iväg på mammaträning på friskis och sen har jag inget mer planerat. I morgon ska alicia sövas för att rensa öronen. Ännu en sövning och det tar emot även om det är för en enkel sak och en lätt narkos.. känslan när hon somnar och man måste lämna henne i händerna hos någon okänd är ändå jobbig.. jag önskar att vi slapp göra detta men det ska bli skönt när det äntligen är gjort!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0