håll tummarna

Jag lämnade alicia på dagis vid nio i morse. Hon vaknade redan fem så hon var trött men vi bestämde oss för att göra ett försök. Åkte och handlade och sen har jag mest väntat på att de ska ringa. Kl är nu tjugo i 12 och de har inte ringt än vilket ju innebär att det går bra! Wilma har sovit i min famn i över en timme nu. Så skönt för vi får sällan de tillfällena tillsammans. Skulle städat egentligen men det får jag ta i eftermiddag. Kanske att Alicia orkar äta lunch där också..;) så nu hoppas vi att hon håller sig frisk och inte blir dålig till nästa behandling!

Igår var jag iväg på spinning.. kändes så skönt (förutom i slutet då ja gull på o dö) att äntligen va igång. Varit många förkylningar som avlöst varandra men det hoppas vi slippa nu så jag kan träna igen. Ska vara mer nyttig och röra mig mer nu i förhoppning om att få mer energi. Är så trött alltid och nu måste jag ta tag i detta! Sen behöver jag verkligen gå ner i vikt och bli starkare i kroppen också. Men det känns inte lika viktigt som att orka med dagarna!
Kom hem till denna glada tjej efter träningen!:)


Kommentarer

Hej Såg det fina kortet på Alicia som hänger i fönstret hos fotografen så härlig unge.Kram

Svar: Hallå! :) ja visst är de härliga bilder! kram till dig
Jessica

2015-05-05 @ 14:56:18
Faster Olivia

Älskade lilla busunge! Så söta tjejerna är <3

2015-05-13 @ 11:51:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0