fredag

Förlåt för dålig uppdatering här. Sen vi kom hem från Stockholm har vi försökt att ha lite lugnare dagar. Kände att tempot varit ganska högt för alicia sista tiden så ville låta henne varva ner och bara vara hemma lite. I onsdags var det dax för behandling nr 10 och allt gick bra. Blir förvånad varje gång över hur duktig hon är fast att hon är så liten. Nästa gång är det dax för röntgen igen och jag börjar bli nervös. Jag är ganska säker på att det ser bra ut både i höften och skallbenet men man vet ju aldrig och om det inte ser bra ut så kommer jag nog bli knäckt! 
Sitter i soffan och gosar med tjejerna. Wilma va trött och har nu somnat om. Vi ska iväg till Lina och Rut för att äta lite frallor så jag får sätta fart nu;) 
Sen kommer mamma och pappa hem idag. Har varit i Turkiet i en vecka. Alicia tjatar om att hon ska få träffa som idag!:) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0