fotografering

Nu har vi varit hos fotografen och nu väntar jag spänt på att få se bilderna! Det betydde så mycket för mig att vinna denna fotografering.. hade inte unnat hos detta annars men jag kommer ju alltid minnas denna tidpunkten i vårt liv och då är det så kul att ha lite fina bilder. Nu har vi inte fått se dom än men jag anar att det kommer bli svårt att välja ut vilka man vill ha sen. Och för vår lilla plånbok så kommer det svida att beställa bilder men det får det vara värt. 

Tjejerna sover och jag funderar på att göra detsamma. Inget kul på tvn och jag orkar inte starta något annat att se på. Alicia har blivit riktigt kvällspigg nu och det är ganska jobbigt faktiskt. Speciellt när wilma är så himla morgonpigg. Man får aldrig en stund att slappna av. Hoppas hon snart kan somna tidigare på kvällen. Kanske skulle korta ner sov tiden på dagen men hon behöver nog den ändå. Hon är helt slut annars och det blir bara gnäll hela eftermiddagen och kvällen. Får se hur vi gör!:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0