vårdag


Underbart väder idag och jag har i alla fall varit ute en liten stund. Åt lite Frukost bullar med Denise och hennes kompis hos mamma:) alicia va jätteledsen i förmiddags och hade ont i örat. Hon har blivit lite förkyld och jag misstänker att det eventuellt är en öroninflammation som spökar nu. Blev bättre under dagen men får se hur natten blir då det oftast brukar vara då man har ont.  
Var sen nere på capio på babycafe. Tre mammor var vi idag bara men det är mysigt det med:) 
Sen var jag även iväg på ansiktsbehandling på laxen spa idag. Så skönt det var!förra gången var det ju massage och det var välbehövligt men inte så skönt haha. Så nu fick jag koppla av och bara njuta!:) 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0