suck

Försökt reflektera lite över hur jag mår idag. Jag är tröttare än någonsin,tjockare än någonsin, fattigare än någonsin... jo då men jag mår super! Hur ska man kunna åtgärda allt detta då.. energin är inte där till träningen alls. Men den ska bli av så fort förkylningen släpper helt. Pengarna kommer väll en vacker dag.. men när det blir det undrar jag.. just nu är jag bara så trött dygnet runt att motivationen inte finns till något riktigt. Men samtidigt vill man vara en bra mamma och hitta på saker.. och det är verkligen så att barnen ger mig energi (även om de tar en hel del också haha). Sorry för gnäll men ibland orkar man bara inte riktigt och ja vill inte att ni ska tro att jag mår så bra som det kanske verkar alltid.. för tro mig det gör jag nog inte. 
Tack Lena för ett bra samtal idag, det får en att tänka till lite och stanna vardagen för några minuter!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0