sol!

Helt underbart väder idag igen och solen va framme hela dagen. Båda tjejerna var lite hostiga i förmiddags så vi hade lite mysmorgon. Fick dammsuga och torkat golvet men annars gjorde vi inte så mycket. Lite middagsvila på alicia och sen gick vi ut i trädgården. A fick lunch där ute och sedan var det full rulle! Hon skulle sopa,kratta, gräva med spaden, springa till lekplatsen, vattna.. ja det var mycket hela tiden.  Lilla Wilma liteekplatsena jag en filt till så hon kunde ligga med..  nog.. Hon ålade sig bort från den filten på 2 sekunder. Åh vad jag hade att göra med dessa ungar haha. Trädgårdsarbetet fick vänta lite men jag fick i alla fall bort en hel del av vårt vildvuxna ogräs:) ska sätta hallon och blåbärs buskar och sedan även lite jordgubbar och annat smått och gott. Vill att barnen ska kunna gå och plocka bär i trädgården sommaren lång!:) 
Så tråkigt när man inser att man glömt att fots under dagen så jag bjuder på denna gamla bilden:)
Nu trillar mina ögon hela tiden och klockan är bara halv nio. Ska man gå och lägga sig redan? Alicia vaknade redan 05.20 i morse och somnade inte om. Inget roligt mönster jag börjar ana då det alltid är tidiga mornar nu för tiden. Någon timme eller två till hade ju inte skadat!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0