shopping

ÄNTLIGEN godkänner försäkringskassan vår ansökan och vi får nu vård av allvarligt sjukt barn. Vi slipper alltså ta föräldra dagar vilket det var tal om ett tag. Detta har slitit på oss något enormt mycket och det har varit riktigt jobbigt att inte få in några pengar. Att känna att man inte kan köpa något men samtidigt vill man ge sina barn det bästa. Alla kostnader som tillkommer med Alicias sjukdom är ju inte så roliga heller men nu kan vi klara av det. Är så glad att vi klarade denna perioden utan att låna. Men det hade aldrig gått utan mina föräldrar. Dom har hjälpt oss på många olika sätt så tusen tack till er, ni är bäst♡
Nu håller vi på att ansöka om vård bidrag och merkostnader för massa olika saker men det är inskickat så nu får vi se vad dom säger om det. Är så mycket röriga saker men gäller ju att se till att man får ut det man har rätt till. 
Detta samtal om att de godkänner det fick jag när jag och mamma var på väla. Riktigt lägligt så jag kunde unna mig de saker jag fastnade för. Behövde så mycket så får nog ta en shoppingrunda till en annan dag men då helst utan barnen:) 

Blev en vårig outfit till wilma från zara:)

Två par vardagsskor;)

12 st dricksglas som jag länge velat ha!:) 


Klänning och skor till Alicia från H&M.
Hittade även en ny bh. Köpte ett par byxor som gick sönder så testade att byta dom och det gick bra så blev även ett par nya svarta jeans också! 
Riktigt nöjd och vad kul det var att kolla barnavdelningen nu med alla vår kläder. Skulle kunna handla hur mycket som helst till tjejerna!



Kommentarer
karin

Det var väl skönt ni fick ett positivt besked av sjukkassan så ni slipper fundera på det.Det var jättesöta kläder du köpte. Kram

2015-03-30 @ 21:38:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0