RS×2

I fredags togs även RS prover på båda tjejerna fast att jag inte trodde de skulle ha det men läkaren tyckte det var lika bra att kolla. Och idag fick vi veta att båda tjejerna har RS-virus. Men de är nog på bättringsvägen hoppas jag! De är ju en vanlig förkylning så det ska nog bli bra det med! Jag hoppas bara att barnen är friska till fredag då vi hade tänkt åka upp till sälen. Sen hade jag återträff med mammagruppen på onsdag men det ser ju inte så ljust ut nu:/ kanske lämnar barnen hos någon o tittar dit en sväng själv haha! Är så trött på att bara sitta hemma och ha sjukstuga nu. Speciellt då båda barnen faktisk är pigga! Ikväll ska vi till mamma och pappa och äta och kolla rögle i alla fall så kommer utanför huset lite!
Kajsa och wilmer var här en stund innan idag. De va också förkylda så ingen behöver bli rädd för att bli smittade:) 
Ringde försäkringskassan och läkarintyget vi skickat in hade inte kommit än. Var nu 1.5 vecka sedan. Så trött på detta nu!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0