matvägrar

Vet inte vad jag sa ta mig till med Alicia nu. Kämpar så med att få i henne mat men det är inte mycket om dagen som går ner. Allt hon har älskat innan nekar hon nu. Okej glass går bra. Kan ju ha att göra med att hon är förkyld men jag blir ju så nojig när jag inte får i henne maten. Nu är kl halv tolv och hon somnade igen. Tagit några små tuggor på ett ägg och druckit en mer men det är allt jag lyckats med än. Är ju våffeldagen idag och snart kommer syrran och Malin för att äta våfflor så hoppas det kan slinka ner! 

Bokade två biljetter till rögle i morgon. Ska överraska Robin som en liten tidig födelsedagspresent, han fyller ju år på lördag. Så skickar dit honom med brorsan och hoppas på att han blir glad!:) 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0