födelsegris

Blev en lugn dag. Robin är förkyld och när inte super så inga större äventyr blev det. Jag fixade God frukost med hembakade frallor. Han fick paket av Alicia och Wilma:) två par skor fick han. Tro det eller ej men från Lidl. Trodde aldrig jag skulle hitta skor till honom där men dom var faktiskt snygga och de satt bra på honom. 129 kr st så hoppas de håller länge för i så fall var det ett riktigt bra köp:) måste säga att jag är imponerad över sakerna på Lidl. Inte ofta vi handlar där utan jag gör det ibland för omväxling. Barnkläder är billigt och de vi har är faktiskt bra:) 

I alla fall så åkte vi ner till hembygdsparken och lekte lite och så bjöd Lina oss på brunch. Tusen tack för det ♡
Sen kom Johan och denise på fika och presenter till Robin och en jacka till Alicia!!♡
Mamma och Johan kom på middag ikväll och vi åt god mat och gjorde mojito efter maten. Varit så sugen på det länge. Tror inte jag druckit det på 3 år och det va gott:):)
Lite lyx men ändå en lugn och mysig dag och jag hoppas han är nöjd!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0