feberfri!

Febern är borta och jag hoppas den håller sig väck också!hosta och rinnig näsa kvar. Rosslar en del när hon sover men hon har varit pigg idag så det är jag så glad för. Hade hon haft feber idag också så skulle vi åka in så är så glad för att slippa det! 
Wilma är ungefär det samma. Ingen feber där heller men hosta kvar. 
Idag blev en lugn dag också. Robin tapetserade vårt sovrum och det var jag som hade köpt tapeten. Fattades två längder så han skulle sticka och köpa en rulle till men då visade det sig att det var en utgående tapet så den finns inte kvar. Suck! Får se hur vi ska lösa det nu men hoppas på att någon sitter på en rulle som de inte behöver! Blir så sur på mig själv!!

Ikväll duschade jag och alicia tillsammans och så mysigt vi hade det. Ibland är det skönt att bara få lite egentid med henne också och bara vara vi! Hade gjort i ordning en skål med blåbär och jordgubbar som hon älskar men hon var så trött så hon orkade inte äta dom. Får bli till frukosten i morgon istället! 
I morgon ska jag ringa försäkringskassan och ligga på igen!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0