feber igen...?

Alltså jag blir inte riktigt klok på Alicias temp. Hon känns ganska varm hela tiden. På morgonen har hon haft 37.8-38 för att sen gå ner till 37 igen under dagen. Så har inte känts lönt att ringa för det. Men nu va den uppe på 38.1 igen innan hon somnade. Får hålla lite koll under natten och jag hoppas verkligen inte den går upp mer nu. Hatar att ständigt oroa sig!feber är ju inte farligt annars och jag hade inte brytt mig lika mycket om vad den är på så länge hon är pigg. Nu kollar jag flera gånger om dagen..hoppas vi får en lugn natt och framför allt inte behöver åka in igen. Ska ändå ner till vårdcentralen i morgon för blodprover på henne så det får gärna vänta tills dess. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0