deppig

Denna helgen skulle vi åka upp till sälen och vara med Robins familj. Bara få komma iväg och slappna av, leka i snön och umgås. Fira Robins födelsedag... nu får vi stanna hemma för tjejerna är inte bra än. Vi är verkligen ledsna för att vi inte kommer iväg nu när vi sett framemot det så länge. Vi hade nog verkligen behövt det men vi får försöka hitta något annat skoj att göra en annan gång. 
Sen i fredags har vi bara suttit hemma nästa. Någon tur till lekplatsen och jag har handlat men annars suttit typ inlåsta hemma. Jag vill ju inte ta med dom någonstans så de smittar andra barn som får RS. Dessutom är de själva inte superpigga och näsorna rinner konstant. Så här får vi sitta. Inte får man gjort något hemma heller för de behöver mycket närhet så det blir mest mys och nödvändiga rutiner. Ja lite less är jag på detta nu om jag ska vara ärlig. Jag älskar dom över allt och är glad att jag får vara med de så mycket men jag vill ut och göra roliga saker med dom ju!!!
Som sagt så fyller Robin år på lördag men vi får se om vi kommer ut överhuvudtaget för att göra något skoj. 

Idag ska vi ner till vårdcentralen för att ta de vanliga proverna på Alicia som ska kollas en gång i veckan. Så en liten utflykt blir det allt!:)

Inatt var wilma jätteledsen vid halv 1 tiden. Bara grät och inget funkade. Fick använda nässugen och fick ut massa segt snor och efter det var hon helt slut så hon somnade. Men vaknade snart igen och fick genomföra samma sak igen. O sen vaknade Alicia en stund senare och fick ligga hos oss. Kan dom bara inte få bli bra nu!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0