där kom det..

Tack för era förslag. Dagen blev inte riktigt som jag trodde så hann inte med så mycket men köpte i alla fall med lite godis så det får de barnen som är tillräckligt pigga för att äta det:) era idéer tar jag med mig till framtida besök för en hel del fler blir det ju. 

Under förmiddagen så började jag känna mig helt slut. Hade knappt ork att ta mig upp ur soffan och det va inte lättare när Alicia också bara ville sitta inte soffan. Efter ett tag så kände jag hur gråten va nära hela tiden och kroppen ville ge upp. Jag orkade inget, blev irriterad på minsta lilla, fick kämpa för att inte va otrevlig mot alicia. Jag har gått och undrat lite varför jag mår så "bra" som jag gjort. Inte gråtit mycket eller sådär. Allmänt trött är man ju men inte brytit ihop. Nu va det nästan ett genombryt. Stod ett tag med tårar i ögonen och sen kom Malin med lunch och fika och det räckte med att hon kom in genom dörren så började jag gråta.. där gick det inte längre och Alicia sov som tur va! Men så skönt att få ut lite även om detta gick över fort men jag kände verkligen att nu orkar jag inte. 
Åt god lunch som hon hade med och fick prata av mig lite.. o gnälla:) kände snabbt att det kändes bättre och vi tog oss ut i det fina vädret till lekplatsen med fikan. Blev mycket gungande för Alicia. Sedan gick vi hem och hundarna fick leka lite till. Var ute i några timmar och så skönt det va! Ladda batterierna och starta om! Åkte sedan till maxi o handla och sen till min bror för taco och röglematch. Alicia fick ett mega kinderägg!orkade inte ens äta upp halva haha så det har vi sparat tills i morgon :) det är en sådan glädje att få se hennes lycka när hon är med folk hon känner och gillar. Höra hennes skratt med våra nära och kära och att ni engagerar er så mycket och leker med henne! Det gör mig så lycklig att se!

Nu blir det att packa ihop lite saker till i morgon och sedan få några välbehövliga timmars sömn!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0