Dagen efter

Är faktiskt lite förvånad att Alicia inte varit mer tagen idag än vad hon varit. Pigg och glad tjej har vi haft även idag och det enda jag har märkt har varit aptiten som varit dålig. Även på saker som hon annars gillar så tror de kan varit smaken som blivit lite påverkad av cytostatikan. Men ikväll har hon ätit bra och mormor kom med hallon till Alicia så det och blåbär fick bli hennes lörsdagsgotti. Vi kör inte så hårt på det där med lördagsgodis utan hon får mest frukt och bär av oss och när vi är på kalas eller någon annan bjuder henne så kan hon få äta och det känns mer okej då. Under utredningen kände jag att hon åt alldeles för mycket skit. Många som ville skämma bort henne och det underlättade inte att det var mitt under julen heller. Känns mycket bättre nu när hon äter bra saker igen för vi var ju ganska hårda med det i början. Sen är hon ju ingen storätare så skulle hon äta tre kakor någon gång hos någon så är det faktiskt inte hela världen för mig:)

Vi har haft en riktig hemmadag idag. Rensat bland tjejernas kläder och ändrat om lite så vi får plats. Nu blev det mycket bättre och det finns gott om plats att fylla på hihi;) 
Kollat lite på både Pippi och Lotta och varit ute med Mogge och åkt rutschkana. Städat en del men det känns inte alls nystädat. Så tråkigt sådant är. Men är mycket för att vi rensat saker som inte märks och inte gjort finliret. I morgon kanske vi hinner med det.  
Nu ser vi på mello som alla andra:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0