Älskade mamma o pappa!

Vet inte vad jag skulle gjort utan mina föräldrar! Jag får så mycket stöd och hjälp av dom! De hjälper oss verkligen nu när vi har det tufft på olika sätt. De avlastar oss med barnen och köper saker till oss och speciellt tjejerna. Det är till en stor hjälp och jag är så glad att vi bor så nära den.  
Idag har vi varit på promenad tillsammans och sedan var vi på deras altan ett par timmar. Så skönt att bara kunna vara där och hänga och se Alicia så glad. Blir lätt att man känner sig ensam och så om man är hemma själv flera dagar så jag försöker att ha lite saker att göra så tjejerna också stimuleras  
Sen åkte ja och mamma med Alicia och Wilma till lager 157. Hittade ett par byxor, leggins och någon tröja. Har verkligen inga byxor som är hela och passar. Går i sunkiga kläder hela tiden  känns det som så jag behöver nog ge mig ut på en större shoppingrunda än så här men det får bli när jag i alla fall fått pengar och varit iväg på några mer träningspass så man inte känner sig så himla deppig för varje plagg man provar!
Inatt sover Alicia hos mamma och pappa. Wilma har hållit igång tills nu kl nio men nu somnade hon gott och även Robin haha! 
Hoppas på att Wilma sover länge i morgon så man kanske får lite sovmorgon. Senaste dagarna har barnen börjat vakna vid 6 tiden och det är jag inte så glad för... är verkligen ingen morgon människa. 

Tack snälla mamma och pappa för allt ni gör för oss♡


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0