Snart i mål

Nu har jag gjort 18.6 mil... snart är det klart och i morgon ska jag ha klarat 20. Har cyklat en del men dragit av några mil då för lite mer rättvist resultat;) annars är det mål nu. Idag cyklade jag och mamma ut till vejbystrand och hälsade på min moster. Alicia åkte med där bak på cykeln och hejade på! Hon är så söt när jag cyklar i backar, då sitter hon där bak och ropar "bravo mamma, heja heja!". 

Ikväll har min familj varit här och grillat, så skönt med bra väder idag!! 
jag hade en tokig tjej vid frukosten häromdagen!:)
ja bilden hamnade snett men vet inte hur jag fixar till det riktigt och orkar inte försöka haha! Här är i alla fall nästan alla kusinerna samlade!;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0