måndag

Sitter i soffan och myser med tjejerna. Alicia kollar på Emil och wilma roar sig med att pilla på allt!;) 
Wilma har börjat att gå ganska bra nu. Kan gå flera meter, ställa sig upp utan att hålla i sig. Är så roligt att se hur barnen utvecklas;) 

I lördags var vi först på 1-års kalas för Elvira och sedan var jag på 25 - års fest för malin och Hanna. Jag festade för första gången på länge och jag var hemma vid halv fem på morgonen.. herregud det är ju nästan när man får gå upp annars. Robin va så snäll och fixade allt med barnen och jag fick sova ut hur länge jag ville!;) jag va väldigt trött och seg dagen efter. Denna gången var det absolut värt det. De va kul att få komma ut med mina vänner och att bara få va jessica för en kväll.. men det är faktiskt inget som jag känner att jag vill göra snart igen. Går gärna ut och tar en drink men där räcker det nog för min del haha! 

Dag ska vi åka till Isabelle och hennes dotter Disa och träffas en stund; ) måste även ta mig ut på promenad och ev jogga idag. Har inte rört mig mycket dessa dagarna det varit så varmt. 
Har bara en vecka kvar på utmaningen med att gå 20 mil.. det går väll lite sisådär med det. Är uppe i lite mer än 13 mil men jag måste alltså ta mig 1 mil om dagen nu för att klara detta.. vi får se om tid och ork finns till det! 

Nu är det 6 dagar sedan Alicias behandling och hon har mått bra. Knappt märkt något på henne faktiskt. Kan bli lite speedad ibland av kortisonet och va lite trött någon dag men det har varit full fart på henne. Är så glad för att hon tar det så bra och hon är verkligen stark!!!
suddig bild men det blev dom alla från den kvällen:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0