en kväll på stranden

Vi packade ihop oss, köpte med färdig sallad och åkte ner till stranden. Blåste en hel del men det va varma vindar så det gjorde inte så mycket. Alicia tjatade om att åka i båten vi tog med.. sagt och gjort det fick hon. Va dock inte lika kul när hon väl satt där och det var massa med vågor och vattnet skvätte ner hela henne. Men det gick bra och lite kul tror jag att hon tyckte det var fast de va läskigt. Sen fick hon sitta i morgonrocken och äta. Vi sprang i sanddynerna och busade massa. Sen satte vi oss och pratade lite och kollade på vattnet. Plötsligt så kramar hon om mig och jag får en puss.. sen säger hon "älskar dig mamma". Alltså att få höra dom orden är så mysigt och jag blev så rörd. Vi hade en så mysig stund vid havet och så säger hon så.  Jag kunde inte hålla tillbaka tårarna riktigt! 

Wilma gillade också stranden. Tyckte det var väldigt spännande att kolla på fiskmåsarna! Även Wilma kände sig lite kärleksfull idag för helt plötsligt när hon sitter hon Robin så får han en stor puss på kinden och två till därefter. Våra tjejer är ju vara för härliga och vi åkte från stranden men ny energi och värme i kroppen ♡



Kommentarer

Härlig familj ni är. Ni verkar ta till vara stunderna tänk om fler gjorde det.
Jag blev också rörd av allt.
Stor kram av Harin

2015-07-21 @ 18:59:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0