3 dagar

Nu är det bara tre dagar kvar till Robin går på semester. Känns som att även jag går på semester då även om jag är hemma hela tiden. Ska bli så skönt att ja sällskap och hjälp här hemma. Gör sådan skillnad när man är två. Även om det ibland faktiskt kan bli mindre gjort och ta mycket längre tid än när jag är själv. Men det är mycket roligare när Robin också är hemma ;) ska bli så skönt att kunna få gjort saker här hemma som inte har hunnits med eller inte har prioriterats riktigt. Att bara kunna umgås och ta dagen som den kommer, att kunna åka ut på små utflykter;) åh jag längtar. Hoppas bara vädret blir bra nu också! 
Jag ska även försöka träna en hel del. Lätt att säga men jag hoppas det blir så! 

Jag var ute och joggade i förgår första gången  utan mogge eller vagn. Va så skönt att springa i skogen med sina egna tankar. Blev 2.7 km bara men det räckte gott och väl haha! Sprang på 17.50 och jag var faktiskt nöjd för att vara mig. Min kondis är ju inte på topp längre och med tanke på mina vader så är jag glad bara jag kan jogga lite. Hade väldigt ont i vaderna när jag va framme dock men det var kul att jogga lite! Får se om det är värt smärtan i längden eller om jag ska fokusera på att jogga långsammare istället för då brukar jag inte få så ont. (För er som inte vet så har jag opererat vaderna för compartment syndrom för flera år sedan och vaderna börjar krampa pga syrebrist till muskeln vid ansträngning)

Jag har nu 5 mil kvar på min utmaning och jag ska ut och gå långt sen. Får nog lämna mogge hemma då jag tror det är för varmt för honom nu.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0