underbara är ni

Blir ett snabbt inlägg igen.. mobilen går varm och det är tack vare er alla som har bidragit med pengar, delat mitt inlägg, kommenterat eller gillat något. Ni är helt underbara allihop. Målet blev nått på några timmar. Jag trodde bara att våra närmsta kanske skulle kunna sätta in något litet ibland men folk som jag inte ens känner har skänkt och delat. Människor som inte bor i denna stad, inte vet vilka vi är, mammor i min mammagrupp.. jag är så otroligt rörd och ögonen är tårfyllda. Även fast att summan är uppnådd så går det bra att skänka pengar. Och det kan man göra precis närsom. Vi måste tillsammans utrota denna jäkla cancer och se till att fler än tre av fyra barn överlever detta! Det lilla man kan göra känns bra och ni har fått oss att känna att vi kunde faktiskt göra något! Nu fortsätter vi att bekämpa detta.
Ett enormt Tack till er alla! Nu ska jag lägga mig och det kommer bli med ett stort leende på läpparna!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0