trött

Ligger kvar i sängen med alicia sovande ovanpå mig och wilma ligger vaken bredvid o snackar o sprattlar:) alicia vaknade inatt och det tog lång tid innan hon somnade om så nu är hon trött. försöker jag resa mig så vaknar hon så jag o wilma får snällt ligga kvar ett tag till.

Igår kom syskonen och mamma förbi och fick lite mat. När vi satt och åt så hörde vi alla hur det knacka på fönstret precis bakom. vi såg ingenting och vår baksida är inhägnad så det tar ju lite tid o ta sig därifrån. man hör även när någon går på altanen men inget hördes.. behöver jag säga att jag hade svårt och koppla av resten av kvällen. Idag funderar jag på att ge mig ut på någon öppna förskola men vi får se om barnen vill samarbeta:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0