tredje bahandlingen

Idag var vi i helsingborg för behandling nr 3... bara börjat men man har redan vant sig vid det. första gången som vi var i helsingborg men det gick bra. Men man inser verkligen hur bra det är nere i lund!
Alicia har varit ganska trött idag. magen har börjat krångla lite. De tog prover för glutenintolerans idag så håll tummarna att hon inte ska behöva ha det också. men hennes mage är som en ballong väldigt ofta och det va så redan innan vi började med behandlingen. Dom sa att hon skulle få ökad aptit men den vet jag inte var det tog vägen. Hon skulle kunna va utan mat en hel dag tror jag. kämpar och kämpar på alla olika sätt för att hon ska äta men det blir inte mycket som kommer ner nu för tiden. Hon har blivit så smal tycker jag. Ska nog gå till en dietist och få lite tips och inspiration till vad man kan hitta på. Man vill ju inte tvinga i henne men jag vill så gärna att hon ska äta ordentligt nu så hon får i sig energi och näring! bär, grönsaker lite fukt slinker ner i alla fall. Och godis och glass hade hon kunnat leva på om hon hade fått!:)

idag har jag varit otroligt trött. lyckades tillslut få båda barnen att sova samtidigt och jag gick upp och la mig i sängen bredvid wilma och vi sov så gott:)

igår fick lilla wilma vaccination och hon va så duktig så! vägde och mätte också och hon står lite still. väx 1 cm på två månader och bara gått upp 200 g denna månaden. ska börja ge mer gröt så får vi se om det händer något. amningen blir nog lite påverkad när man inte mår riktigt bra...men hade varit skönt om hon gör ett litet skutt i växten nu så jag slipper oroa mig för det också.. Denna ständiga oron för sina barn!!







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0