söndag

En lugn helg är över och jag har fått träffa Malin både lördag och söndag:) jag saknar ju henne så mycket nu när hon bor uppe i Stockholm men jag hoppas hon och Linus flyttar ner snart igen:) 
Alicia har börjat och bli väldigt trött om dagarna tycker jag. Ett par dagar hade hon knappt någon aptit och vi fick kämpa med maten. Igår och idag har hon ätit på bra så det är jätteskönt:) när vi steg upp i morse så va hon trött direkt och efter frukosten ville hon mest mysa. Gjorde ett litet ryck och sparkade lite boll men blev snabbt trött igen. Så vi satte på en film och bäddade ner oss i soffan. Sen hjälpte hon mig att baka lite:) 
Är jobbigt att se henne så trött men förövrigt verkar hon må bra. Jag måste bara försöka acceptera och vänja mig vid att hon inte orkar så mycket som innan och att det blir många pauser under dagen. Men som hon kämpar på vår lilla tjej!
Vår andra lilla tös har varit så go och lugn i helgen precis som alltid annars! Får i sig lite gröt i alla fall men det är inte lätt att få henne att öppna munnen ibland. Det har hänt så mycket med henne nu... man märker hur hon förbereder för att börja krypa och hon tar sig framåt redan. Hon är ju inte kvar där man lämnat henne direkt. 
Denna kärlek man känner till dessa tjejer är helt otrolig. De ger mig så mycket energi och glädje! Att se dom tillsammans värmer verkligen hela mitt hjärta!:) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0