slut

Vi hade en lugn förmiddag hemma. Jag lyckades ta en dusch och laga mina byxor. Köpte ett par byxor för tre månader  sen som va de absolut skönaste jag någonsin haft. Överlycklig var jag men nu går de bara sönder hela tiden! Spricker på massa ställen även fast de inte är för små. Ska försöka klaga på det fast jag inte har kvitto. Så här får denna fattiglappen laga slitna byxor för jag har inte råd o köpa nya just nu. Känns inte lönt heller för jag vill gärna komma lite mer iform innan jag köper nästa par.

Vid lunch lämnade jag alicia hos mamma och pappa och tog en promenad ner till öppna förskolan. Mötte upp lina W där och det var babywalking. Wilma låg vaken snällt i vagnen hela rundan :) sen in för att fika och lite babyrytmik. Vi var bara tre st idag men var mysigt ändå. Känns så skönt att få lite ensamtid med wilma ibland! Jag måste verkligen försöka komma ut mer på öppna förskolor och liknande. Jag hade så gärna velat ha lite fler mammavänner att umgås med när man ändå är hemma så mycket. Men jag tycker att det är så svårt. Ska man ragga upp någon mamma lixom? Jag är alldeles för mesig men hade varit kul att ha någon med barn att gå till hembygdsparken eller massa annat. Sen har jag ju många härliga vänner och jag har ju Robins fina systrar med barn att umgås med:):) 
Men ni förstår säkert.. jag är i alla fall otroligt glad att Robin står ut med mig för jag hade gått under totalt i dejtingvärlden! ♡

När vi skulle åka o handla på em så bara slog något på mig.. enorm trötthet, smått illamående och en konstig känsla i kroppen. Vet inte vad det är som är fel men helt slut är jag. Vaderna värker dessutom efter promenaderna och jag är så spänd i nacken så det är inte sant. Måste verkligen utnyttja mina presentkort på massage nu. Man ska ju bara ha tid till det också! 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0