Så där ja..

Fick förklaringen till varför jag mådde som jag gjorde igår. Förkylningen slog till under natten och idag är jag inte allt för pigg. Smått ont i kroppen, huvudvärk o enorm trötthet. Men bara att bita ihop och fixa allt nödvändigt. Sådant som städ och annat får vänta.
Nu sitter vi och kollar på Mora träsk. Kanske inte precis vad jag kände för att bädda ner mig o kolla på men alicia ville så gärna haha:) nu hoppas jag bara inte barnen blir dåliga. I morgon  är det ju dax för behandling för alicia igen så jag  vill hon ska va pigg o stark då. Sen vill jag så gärna kunna vara med på sjukhuset så jag ska verkligen försöka kurera mig idag. Förra torsdagen var Robin sjuk och var hemma och kurerade sig. 
Inte lätt när vi blir sjuka o man inte vill smitta barnen men samtidigt är man med de hela dagen och måste ju ta hand om dom. Jag längtar i alla fall till Robin slutar idag kan jag säga!


Kommentarer
Anonym

mysigt att höra om er egentid förstår att ni behöver det hoppas allt går bra imorgon o att du kryar på dej kram

2015-02-26 @ 19:32:08
karin

mysigt att höra om er egentid förstår ni behöver det.hoppas det går bra imorgon o att du blivit lite piggare kram

2015-02-26 @ 19:35:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0