onsdag

Idag var jag och wilma iväg på babycafe. vet många som går nere på nya torg men ändå är jag så mesig på att gå iväg på sådant själv... men det gick bra och några kände jag allt:) ibland är det skönt att komma iväg själv med wilma och träffa andra mammor. det är ju inte alla som vill sitta och snacka om allt vad hör till småbarnslivet men där blir det så naturligt;) så det får jag se till att göra fler gånger. redan i morgon ska vi ner dit men då ska wilma vaccineras och sedan tittar vi in på öppna förskolan efter det så alicia får leka lite.
På eftermiddagen idag lagade jag både lunch och kvällsmat på en gång och sedan drog vi på alla vinterkläderna och va där ute och väntade när Robin kom hem. Sedan tog vi pulkor och mogge på en promenad. Alicia ville absolut inte sitta i sin nya pulka tillslut så de fick klämma in sig i babypulkan tillsammans. där satt dom så söta tillsammans och alicia satt och pussade och klappade på wilma och höll om henne hårt. wilma va så nära på att somna:)
nu blir det mys och bus innan det är dax för kvällrutinerna. förhoppningsvis somnar alicia tidigt ikväll då det bara blev en middagsvila på 10 min.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0