oh no

Robin har gått och blivit förkyld. nu får vi hoppas att båda barnen klarar sig från det. Vill inte att någon av dom ska bli dåliga nu. Är så svårt när någon av oss blir sjuk.. vad gör man? Robin stannade i alla fall hemma från jobb då han var helt slut och bättre han vilar upp sig för han behöver sin lilla energi till barnen och att se till o bli bra igen. Han fick va hemma så tog jag barnen och åkte till hembygdsparken med mamma. där kan man vara hur ofta som helst. Och skönt att det är ute för då slipper jag oroa mig för att andra barn ska smitta alicia. I eftermiddag blev det väldigt lugnt. va så trötta båda två att vi faktiskt beställde pizza.. på en torsdag:)

i morgon är det dax för femte behandlingen nere i Lund. snart har dessa sex veckor med den intensiva perioden gått och förhoppningsvis har den gett resultat så vi kan börja få behandling var tredje vecka istället. Alicia ser framemot att åka till doktorn i morgon och jag hoppas hon tycker det är lika kul när vi väl är där nere. Hon brukar tycka det är skoj förutom just när hon får nålen och de tar bort den:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0