lördag

Idag fick jag träffa mina fina vänner malin och benson för en lunch i stan. åkte ner utan barnen och det var skönt att få äta en lunch i lugn och ro utan att vara en tjatig mamma för att alicia ska äta eller sitta ner på stolen eller liknande. att bara få va med vännerna och prata en massa! men jag känner mig faktiskt otroligt tom utan mina barn.. är inte alls mig själv och det är en så konstig känsla. kanske börjat tappa bort lite vem jag är utan dom, för dom är ju mitt allt och är alltid med mig. att gå på stan utan vagn blir så konstigt. känns som att man tappat något hela tiden. Är blandande känslor det där med att få egentid men det är både skönt och välbehövligt samtidigt som man längtar efter båda barnen. alla föräldrar vet nog vad jag menar:)
ikväll tar vi det lugnt bara. alla sover utom jag. Robin däckade här i soffan och jag tänkte faktiskt också gå och lägga mig men får passa på att uppdatera lite här först! kanske bläddra i vi föräldrar tidningen som jag inte hunnit ta av plasten på än också:)


Kommentarer
Vibeke Gustafsson

Hej!
Känner bara att jag måste skriva att din blogg verkligen berör mig. Ert liv är en berg och dalbana, inte så konstigt att psyket inte hinner med i alla dessa kast mellan hopp och förtvivlan. När man är mitt uppe i allt det här är det ju bara att bita ihop och köra på så gott man kan. Att leva med denna ständiga oro tär på allt: en själv, förhållandet etc. Förstår att du är glad och djupt tacksam för dina barn, fortsätt att glädjas åt alla små framsteg och när allt känns "bra". Det är i dessa stunder du har en chans att hämta förnyad kraft. Det är bra att du har ett socialt nätverk. Jag tror alla förstår att du inte måste vara "duktiga Annika" hela tiden. Ta vara på dina nära och kära.
Genom att läsa din blogg har du fått mig att ta tag i det här att bli månadsgivare. Det känns så bra att kunna hjälpa HELA familjen. Tack för pushen.
Bra att du propagerar för att fler ska bli blodgivare. Vi behöver många fler som ställer upp. Det värmer så när man får sitt SMS:" Nu har vi använt ditt blod"
Din blogg påminner oss om att vi inte alltid bara ska ta HÄLSA för givet.
VI, är så oerhört tacksamma för att vi har fått våra små barnbarn: Phoenix och Memphis . Det gäller att uppskatta det man har och inte alltid "gräma sig över" det man inte har fått.
Ha det. Många kramar/ Vibeke

Svar: tack snälla för din fina kommentar!! ♡
Jessica

2015-11-10 @ 08:27:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0