komma igång

Idag kom jag äntligen iväg och köpte gymkort. så nu kan jag börja boka in mig på pass och komma igång med träningen. nu ska det bara göras också. Känner att jag verkligen behöver det nu, absolut fysiskt men även psykiskt. en timme på ett pass svettades med sina egna tankar och känslor.. att få lite tid att tänka i lugn och ro o samtidigt röra fläsket!:) körde lite på gymmet och kände efter hur kroppen känns och det gick bra. någon magövning gjorde att det sträckte till i magen så den hoppas jag i fortsättningen men finns ju andra alternativ. nu gäller det att försöka ta det lugnt och känna efter. hade ju väldigt ont i fogarna under graviditeten och vill inte göra så att det kommer tillbaka.
Båda barnen sover gott så nu ska vi varva ner o kolla på tv innan sängen kallar. I morgon ska jag till bvc och väga wilma så vi får hoppas hon gått upp i vikt och växt på längden nu. tycker vi gett mycket gröt och även lite annan mat så hon bör ha gått upp i vikt:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0