Fjärde behandlingen

Så har vi gjort detta fyra gånger nu... var i helsingborg idag och allt gick bra. I början satt alicia i min pappas knä när doktorn lyssnade på hjärtat och tittade i öronen. va glad och gick jättebra! sen skulle hon titta i halsen också och lilla damen ville inte alls gapa så där blev hon lite ledsen men repade sig igen o fick lite blåbär. var väldigt trött då hon vaknade vid 4-5 i morse och kom aldrig till ro efter det så hon satt hon mig en del under behandlingen men lite lek blev det:)
glutenttesterna var negativa så det var jätteskönt! man vill inte ha fler saker att behöva oroa sig för just nu. Hennes blodvärde var bättre och hennes hb hade gått upp:)
nästa vecka är det lund och då ska vi börja trappa ner kortisonet lite.. ska bli skönt:)

jag alicia och denise va en runda på stan innan. mysigt att få va med bara henne lite ibland också. Hon va så duktig och gick snällt med oss. stötte på hennes farmor och hon fick en fin pippitröja av henne. av mig fick hon en pippimössa för att hon varit så duktig idag. tror inte att jag behöver säga att alicia älskar pippi! haha!


Kommentarer
Sofia Mackintosh

Vad duktig hon är Alicia! Skönt att det går framåt. Ett steg närmare varje gång! Vi tänker på er! Kramar

2015-02-14 @ 08:45:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0