Femte behandlingen

åkte ner till Lund idag. Var faktiskt skönt att komma dit idag istället för hbg. dom är duktiga i helsingborg också men man har redan börjat känna sig mer hemma i lund och alicia verkar ha roligare där så oss gör det inte något att det är längre att köra. Hon var duktig som vanligt men ganska trött och därmed lite gnälligt. när hon hade fått cellgifterna så skulle vi prata med läkaren. när vi satt och pratade så somnade hon i min famn. helt slut va hon lilla loppan. Efter några timmar där åkte vi till mina föräldrar som hade fixat lunch till oss.
Sedan åkte jag o handlade med tjejerna och min syster.. herregud. jag va sen innan helt slut och efter den shoppingturen blev det inte bättre. kändes som vi var på maxi i en evighet. Alicia var lite speedad samtidigt som hon var väldigt trött. biverkningar på kortisonet så ibland är det svårt att varva ner henne. Vi köpte en bamsemålarbok till henne eftersom hon varit så duktig idag. försöker att ge henne något efter varje behandling. ibland bara något litet och ibland kanske något lite större. tanken som räknas och det känns bra för oss att göra så. Eller att man hittar på något:) nu ska vi börja trappa ner kortisonet lite. två veckor till sedan är det dax för ny röntgen och utvärdering för att se hur vi ska fortsätta behandlingen.
nu är jag så trött så jag kommer av mig i skrivandet och ögonen trillar.. slänger in lite blandade bilder från senaste dagarna!:)








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0