feber

Så har både jag och wilma gått feber. Wilma kräker upp  maten och behåller inte mycket. Men ger vatten och ammar ofta och lite så det ska nog bli bra. Hoppas bara hon fortsätter vara så pigg som hon är nu!
Jag är så deppig här hemma, alicia är iväg på behandling  och jag kunde ju inte följa med. Hade så gärna velat vara med henne och detta är inget jag vill missa:/ dumma feber att komma just nu. Sen är jag ju så orolig för att alicia ska få feber så hon är på wilma mycket och även mig. Svårt att få henne att låta bli. Får se om Robin kanske kan ta med henne ut någonstans. Fy vad det är jobbigt när man inte mår bra men måste ta hand om barnen ändå. Igår va inte kul när Robin var på jobbet. Fick bli mycket mys hemma och när han slutat tog han med sig tjejerna och åkte till sin mamma en stund. 
Kan sakna tiden då man kunde få vara sjuk ifred. Ligga i soffan och tycka synd om sig själv. Men tjejerna får ju en att piggna till lite iof;):) nu hoppas vi detta Släpper snart och att allt gått bra för alicia! Mormor o morfar skulle följa med så jag vet ju att hon har bra sällskap;) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0