👍

gröten hade verkligen gjort nytta pÄ wilma! pÄ 2 veckor har hon gÄtt upp 400 gram och vÀxt hela 3 cm! en lÀttnad verkligen. SÄ nu fÄr vi fortsÀtta med det tvÄ gÄnger om dagen sÄ fÄr ja hoppas amningen rÀcker till resten men det verkar ju sÄ:) jag fÄr nog ta o inse att hon inte Àr sÄ liten lÀngre och inte riktigt lika beroende av mig.. pÄ gott o ont. Àr ju alltid skönt att kunna fÄ lite avlastning o veta att hon kan bli mÀtt pÄ annat sÀtt. ikvÀll ska jag och Malin pÄ bio. vet inte nÀr jag satt och sÄg en film ostört senast. ni kan ju sjÀlva gissa vilken vi ska se:)

vi var Àven pÄ öppna förskolan i morse. Alicia lekte pÄ och Àlskar att Äka rutschbana om och om igen. skulle pyssla lite och göra ett litet troll. slutade med att hon sprang omkring och jag fick sitta och göra klart det haha. sen gjorde vi fotavtryck av wilmas fot och hand:) jag Àr lite kluven pÄ att ta med alicia pÄ offentliga platser. Det tar emot pÄ nÄgot sÀtt men samtidigt sÄ har dom sagt att vi ska leva pÄ som vanligt i stort sÀtt. Hon har ju inte nÀrkontakt men nÄgon ÀndÄ och vi Àr noga med handhygienen sÄ det ska inte vara nÄgon större fara. man kan ju inte isolera sig heller men man fÄr vÀlja sina stÀllen och tillfÀllen.

nu tittar alicia pÄ Lotta pÄ tvn och wilma sover. en timme kvar till Robin kommer hem och jag tÀnkte fixa iordning maten sÄ han inte behöver tÀnka pÄ den nÀr han ska ha bÄda barnen ikvÀll.






hÀromdagen bakade jag en kladdkaka med vitchoklad. ett bra tips pÄ en enkel men vÀldigt god kladdkaka!:)




Kommentarer
Lina

kladdkakan var supergod! Tack igen!😊 Och vad skönt att Wilma gĂ„tt upp i vikt!!💜

2015-02-18 @ 18:38:53
Lina

Den va supergod 👍 duktig du Ă€r!

2015-02-19 @ 15:16:18


Kommentera inlÀgget hÀr:


Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0