en dag med mina tjejer

Idag är det bara vi tre och inget planerat förrens ikväll. frågade alicia i morse om hon ville till hembygdsparken och hon jublade så det va bara att packa ihop oss och lite fika och åka ner. riktigt mysigt och roligt hade vi. gungade länge och även wilma fick gunga lite!:) åkte linbana, tittade på djuren och bara gick omkring. Jag trodde inte det skulle va något folk nästan så struntade i smink och allt sådant men jag hade ju glömt att det är sportlovsvecka haha.. så en del folk var där ju men men! när vi hade fikat klart så tog alicias energi slut och vi åkte hemåt. helt färdig va hon så nu sover hon gott o wilma ligger här och snackar o sprallar.
hade en telefontid med läkaren idag men har inte hört av henne än.. en aning irriterande att bara gå och vänta och så ringer dom inte ens. jag får nog ringa upp senare.




Kommentarer
karin

härlig bild på er kram

2015-02-17 @ 19:15:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0