Bra dag

började med en lugn morgon med massa mys i soffan då Robin hade sänkt värmen här hemma så jag tyckte det va för kallt att ens sticka ut armen från filten. så vi bäddade ner oss ett tag.
sen lekte vi doktor med en av hennes dockor. Hon har fått med dig lite saker från sjukhuset så hon själv kan få testa på sprutorna och slangar och allt:) därefter knallade vi bort till mamma och pappa så va hon hos dom under eftermiddagen. Jag fick ätit lunch och sedan vilade jag med wilma. Hon sov i 3.5 timmar så jag fick verkligen vilat upp mig jag också:) poppade popcorn och kollade tv:)
hämtade upp alicia i stan där hon va med mamma och pappa och sin lilla dockvagn. I bilen började hon prata om sin farmor och när vi parkerar bilen blir hon jätteledsen och vill till farmor. ringde och pratade med henne och slutade med att vi åkte dit:) vi kom mitt i korvgrillning med phoenix o memphis så det tyckte hon va jättekul. nu sover en glad och nöjd tjej och det är så härligt att se hur hon lyser upp när hon får vara med nära och kära. Hon glömmer nog bort att hon är trött och leker på. ibland får man såklart stoppa henne och se till så hon inte överanstränger sig men hon leker oftast ganska sansat. så mycket några timmar kan göra för att få fylla på med energi och man orkar va en bra mamma igen! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0