birdman

Pappa bjöd mig och robin på bio ikväll och sa att vi skulle lämna barnen där så skulle dom passa tjejerna. Fick god lasagne innan bion också:) en riktigt lyxig måndagskväll blev det. Vet inte när vi var på bio tillsammans senast. Filmen vet jag faktiskt inte vad jag tyckte.. den va riktigt konstig..skum.. fick Oscar för bästa film men det kan jag ju inte hålla med om direkt. Men kul var det i alla fall att komma iväg tillsammans. Ska försöka komma ut och äta middag också någon dag. Kanske bowla eller något annat skoj:) 

Vi har haft en bra dag idag! Båda tjejerna har varit pigga och glada. Var hos min farmor en stund  på förmiddagen och sen åkte vi hem och båda somnade. Så jag kröp ner med wilma i förhoppning om att hon skulle kunna passa på att långsova och det gjorde hon. Tror jag sov i någon timme i alla fall och det var riktigt skönt. Blir nog sängen tidigt idag, ser hur Robin har somnat bredvid mig här i soffan!:) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0