äntligen

Äntligen är loppan på väg hem och jag får snart krama om henne!! Fick en snapchat från mamma precis när hon går med raska steg hemåt. Tror dock de kommer stanna till på lekplatsen innan så dröjer nog lite till innan hon är hemma men som jag längtar. Har ju lämnat henne förr men då är det alltid av en anledning att jag ska göra något. Denna gången har jag bara varit hemma och här är så tomt och tyst utan alicia så man tänker ju på henne så mycket. 
Febern har hållit sig borta på både mig och wilma:) nu har jag bara rinnande näsa och förkylning men vem har inte det i dessa dagar. Jag kommer fortfarande vara försiktig med närkontakt med alicia och tvätta händerna ofta men hon själv är redan lite rinnig om näsan.  
Känner mig utvilad och redo för massa bus i em!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0