vänner!

Mina vänner.. dom är helt otroliga! Först vill jag tacka er alla som har delat, bidragit, stöttat och hört av er till oss om walk of hope. Mycket skriveri om detta nu men det tar mycket plats i mitt liv just nu. Idag fick jag höra av mamma att det stod på reklamskylten vid motorvägen om Walk of hope. Det är ganska stort tycker jag! 

Sen har jag två fina vänner som hjälp mig lite extra mycket med planering. Malin L har på eget initiativ hört av sig till sponsorer till fikat och fixat fram tre bra sponsorer!:) så nu slipper ni fika på mina bullar! Sen hjälper hon och hennes snälla mamma till att sälja fikan och fixar med allt som har med det att göra!!♡ en enormt lättnad för mig så tack snälla ni!!

Sen räddade Benson mig idag! Fick spel på att göra Svarsformulär till tipsrundan och det blev aldrig rätt!! Vips så låg 300 st i brevlådan!!♡ 

Nu har jag klippt till alla och jag kan fixa lite annat ikväll. Var hos mamma innan ikväll och hon erbjöd sig att ha Wilma inatt. Var för trött för att kunna tacka nej till det erbjudandet så hon är där nu. Så kan jag och Alicia ha en lugn förmiddag i morgon innan hon ska till förskolan. 
riktigt trött var jag innan vilket syns tydligt men ja bjuder på denna bild för det var så mysigt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0