så va dagen kommen..

Robins semester är över vilket innebär att det är även min. Är så stor skillnad på att vara hemma båda. Men som alla andra säger så ska det bli skönt att komma tillbaka till vardagen igen. Jag älskar vår vardag och trivs så bra med den. Det innebär att allt är som det ska och alla mår bra i stort sätt! Ska bli kul att Alicia får börja förskolan igen, hon längtar så. 
Nu går jag och lägger mig så jag har lite energi att hänga på mina små busar!! 
Btw har jag sagt att Alicia nu är helt blöjfri på dagen. Helt plötsligt blev hon så mycket äldre! Mycket har hänt med båda tjejerna på dessa fem veckor Robin haft semester! Båda pratar mer och bättre, wilma går stabilt och springer nästan ibland, har börjat klättra.. ja det går så snabbt så jag hänger inte med!! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0