Måndag

Nu är dagarna med kortison över som hon ska ha efter behandlingen, skönt att slippa det i ett par veckor nu. Alicia har mått ganska bra. Är mycket tröttare nu för tiden och jag tror behandlingarna börjar ta på hennes krafter. Är ju inte så konstigt heller. Förmiddagarna vill hon gärna gosa mycket och vi sitter i soffan och kille tv ett bra tag innan hon kommer igång. Försöker locka med saker att göra men oftast vill hon inte. Sen under dagen tycker jag ändå att hon piggnar till och orkar leka och busa men det är just morgonen som jag märker av att hon är tröttare. Vi har alla blivit förkylda här hemma och Wilma har nog drabbats mest. Så hon är också lite tröttare än vanligt. 
vi har börjat renovera vårt sovrum nu och det ska bli så skönt att få ett fint rum!:) ska ha vit panel i tak och ena väggen... Jag får ta bilder när det är klart! Skulle vilja byta ut golvet också men då vill vi gärna ha samma golv på hela ovanvåningen och de pengarna vill vi inte lägga just nu så det får vänta. Så idag får det bli lite renovering och njuta av vädret för det ska ju bli bra idag! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0