lokaltidningen

Igår kom lokaltidningen ängelholm ut och vi var med i en artikel där. Hon hade skrivit så bra om resan vi varit med om med Alicias sjukdom och om walk of hope. Så mycket positiv respons vi fått på detta! Fler har anmält sig, sponsorer har självmant hört av sig och ni är många som hört av sig till oss med fina ord som värmer!jag har egentligen svårt för att få så mycket uppmärksamhet och synas i tidningar och sådär. Men för en sådan här sak gick bra;) det som började med ett litet inlägg på Facebook för att få med några vänner att gå blev ganska stort. Jag har ingen aning om hur många som kommer, jag vet inte alls hur jag ska förbereda allt och hur mycket jag ska baka, hur många tipslappar jag ska göra eller liknande. Men det är kul, en utmaning och skulle det ta slut får vi lösa det med! Det är skönt att skingra tankarna en stund och ha något att fokusera på. För nu börjar det bli lite stressigt och jag måste sätta fart med planerandet;);) 
Jag är i alla fall väldigt glad för priserna vi kommer att ha. Är riktigt bra priser tycker jag och jag skulle vilja vinna alla själv! 


Idag sov Alicia till halv nio och vaknade sen med en bra energi, pigg och glad! Vi sitter ändå och tar det lugnt i soffan just nu och hon kollar på Emil i Lönneberga och jag får planerat lite;) wilma sover gott i min famn. Gäller att njuta av dessa stunderna för snart är det nog full fart igen. Malin L kommer hit om ett par timmar och ska göra oss sällskap!♡


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0